tiistai 8. marraskuuta 2011

Ballerinan harjoitukset - kuvina

Hei taas!
Pieni ballerina on jälleen huomion keskipisteenä. Tällä kertaa kuvina. Nämä kuvat mamma otti viime viikon tunnilla, jonne pienten tanssijoiden vanhemmatkin olivat tervetulleita. Tervetuloa mukaan!




Hei, eiks meillä olekin hienot setit! (mä olen vasemmalla)
 






Mä juoksen mamma sun syliin vielä ennenkuin me aloitetaan.
 

Sit mä juoksen vielä näiden muiden tyttöjen kaa.
 


Hei tässä me nyt ollaan, vielä hetki paikoillaan. Mä oon kolmas oikealta. 
Ope selittää mitä me tehdään tänään
 
   

Tässä mä selitän tälle mun kaimalle mun juttuja, kun ei olla nähty aikoihin.
  



Meistä on aika kiva höpötellä.
 



No nyt ope pisti meitä vähän ruotuun, et tunti voi alkaa.
 


Eka kädet ylös.
 





Sit jalat jotenki.
 


Sit oliks tää se pupun häntä.
 


Ja pupun korvat.
 


Nyt pupu meni nukkumaan.
 


Ja nyt se heräs ja alkoi sipsutella.
 


Ok, mä pompin vähän nyt.
 


ja sit levitetään matot
 


ja tehdään kuperkeikkoja
 


ja lisää kuperkeikkoja
 





Sit vielä seistään yhdellä jalalla, helppoo.
 


ja lopuksi piiri pieni pyörii.

 

Näihin kuviin ja tunnelmiin. Mukavaa tiistaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti